خانواده های ایرانی در مرداب همجنس گرایی!

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 توطئه جدید شبکه های ماهواره ای پرطرف دار مانند من و تو و بی بی سی فارسی برای زندگی گرم ایرانی ها، رواج بی بندو باری هایی مانند همجنس گرایی و عادی جلوه دادن روابط همجنس گرا هاست. چندی پیش این شبکه ها فیلمی با موضوع همجنس گرایی ساخته و در خوابگاه های بعضی دانشگاه ها پخش نمودند. متأسفانه این فیلم در خود ایران ساخته شده بود. 

اما چرا خانواده های ایرانی هدف رواج همجنس‌گرایی دشمنان قرار گرفتند؟
کلیسای رسمی انگلیس (انگلیکان) در یک تصمیم جنجالی با ارتقای کشیش های همجنس گرا به مقاماسقفی موافقت می کند. این تصمیم که از طرف مرکز اسقف های کلیسای انگلیکان به رقم مخالفت اسقف های سنتی موسوم به ایون جی کال ها بود اتخاذ شد. اما چرا همچین موضوع فاجعه باری بسیار عادی جلوه داده می شود؟
با نگاهی به اکثر فیلم ها و سریال های هالیوودی کشیش هایی را خواهیم دید که چه به صورت جدی و یا طنز، یا همجنس گرا هستند یا همجنس گرا ها را به عقد هم درمی آورند و بسیار این موضوع را عادی جلوه می دهند.

خانواده های ایرانی در مرداب همجنس گرایی!

پس بسیار واضح و روشن هست که این بار هدف دشمنان به سمت خانواده های ایرانی است. آن ها می خواهند با عادی جلوه دادن روابط همجنس گراها در ایران و با مظلوم نمایی کار را به محافل حقوق بشر بکشانند. اصلی ترین چیزی که دشمنان روی آن بسیار تأکید دارند مظلوم نمایی همجنس‌گراهاست.
بی بی سی فارسی چندی پیش با پخش یک فیلم مستند به بهانه روز «مبارزه با همجنس گراستیزی» که از زندگی یک همجنس گرای پناهنده به ترکیه ساخته شده، مشکل اصلی همجنس گراها را در ایران، فشار افکار عمومی معرفی کرد. در این فیلم بی بی سی در موضوع همجنس گراها در ایران صرفاً دولت را مورد انتقاد قرار نمی دهد بلکه با اعتراض به مردم قصد دارد فشار افکار عمومی را نسبت به همجنس گراها تعدیل کند.
شبکه من و تو نیز تبلیغ گسترده ای در باره همجنس گرایی شروع کرده و استارت آنرا از کارکنان شبکه زده است. چندی قبل اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به همجنس گرایی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو به نام رها اعتمادی منتشر گردید. پس از این اتفاق، رها اعتمادی جلوی دوربین آمده و اعلام کرد عقاید شخصی هر کسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد اینقدر هیاهو به پا کند. همچنین رها اعتمادی درصفحه فیس بوک خود به پیام یک ازدواج یک همجسن گرا در لندن تبریک می گوید.

نکته: این بی غیرتی ها افکار مردم را به سوی قوم لوط سوق می دهد.

پ,ن: کاش خانواده ها قبل از گرفتار شدن در مرداب شبکه های ماهواره ای خود را نجات بدهند.





:: بازديد از اين مطلب : 2705
|
امتياز مطلب : 4
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی